“Hvor tilfreds var du med din skolegang?”

Skolerne i Boserup har lavet en undersøgelse af, hvordan det er gået vores tidligere elever.

Til udfærdigelsen af undersøgelsen blev Stine Lundstein ansat i 2 måneder. Stine Lundstein er uddannet psykolog, og det er hende, der har formuleret spørgsmålene, samt sat spørgeskemaet på i et onlineprogram. Efterfølgende har hun også stået for al dataindsamlingen og analysen heraf.

Hvad spørgsmålene skulle omhandle, har lærerne/pædagogerne på skolen givet feedback på.

Undersøgelsen dækker de elever, der gik her i årene 2006-2016. Spørgeskemaet blev sendt ud til hver enkelt elev, så de kunne besvare det over nettet. Vi sendte det ud til 190 elever, og fik 54 besvarelser tilbage. Spørgeskemaet var anonymt og bestod af 13 spørgsmål.

I PDF filerne nedenunder kan du finde analysen af besvarelserne:

Hent en grafisk fremstilling af tilfredshedsundersøgelsen.

Hent besvarelser fra tidligere elever.